ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Είναι ιδιαίτερη χαρά μας να μπορούμε να επικοινωνούμε μαζί σας ώστε να απαντούμε στις ερωτήσεις σας, να λαμβάνουμε τις παρατηρήσεις και επισημάνσεις σας.

Για άμεση απάντηση στις απορίες σας, διαβάστε τις ακόλουθες πιο συχνές ερωτήσεις. Οι απαντήσεις αυτές αποτελούν και τους όρους και προϋποθέσεις που θα διέπουν κάθε παραγγελία σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.


Παραγγελίες - Τρόποι πληρωμής 


1.) Για να είναι σε ισχύ η παραγγελία σας θα πρέπει εντός 3 εργάσιμων ημερών να κατατεθεί προκαταβολή ίση με το 40% της συνολικής αξίας της παραγγελίας σας, στο τραπεζικό μας λογαριασμό


Προσοχή: Η κατάθεση θα πρέπει να γίνει με το ίδιο όνομα που έχει γίνει η παραγγελία για να μπορεί να γίνει ταυτοποίηση και το αντίγραφο της τραπεζικής κατάθεσης θα πρέπει να μας σταλεί με e-mail.


2.)   Η εξόφληση του υπολοίπου της παραγγελίας μπορεί να γίνει με τους ακόλουθους τρόπους:

α. Εξόφληση του υπόλοιπου ποσού μετρητοίς με την παραλαβή της παραγγελίας σας (αντικαταβολή)

β. Εξόφληση της παραγγελίας στο τραπεζικό μας λογαριασμό. Η κατάθεση θα πρέπει να γίνει με το ίδιο όνομα που έχει γίνει η παραγγελία για να μπορεί να γίνει ταυτοποίηση και το αντίγραφο της τραπεζικής κατάθεσης θα πρέπει να μας σταλεί με e-mail. Με την λήψη του αντιγράφου της τραπεζικής κατάθεσης η παραγγελία σας αποστέλλεται άμεσα.

γ. Εξόφληση της παραγγελίας σας κατά την παραλαβή της από το κατάστημά μας, μετρητοίς.



Αποστολή προϊόντων

Οι τρόποι παράδοσης των προϊόντων είναι:


1.Παραλαβή από το Κατάστημα

Οι παραδόσεις στο νομό Λασιθίου μπορούν να γίνουν είτε από το κατάστημα με παραλαβή του πελάτη, είτε με παράδοση από εκπρόσωπο του καταστήματος χωρίς επιπλέον χρέωση για απόσταση έως 15 χλμ. περιμετρικά του Ν. Λασιθίου.


2.Αποστολή με ELTA Courier

Το κόστος αντικαταβολής είναι 3€.

Το κόστος αποστολής εξαρτάται ανά περίπτωση από το βάρος και τον όγκο της κάθε παραγγελίας.


3.    Αποστολή με μεταφορική εταιρεία

  • να αποστείλουμε τη παραγγελία σας με οποιαδήποτε μεταφορική μας ζητήσετε, αρκεί να υπάρχει ανταπόκριση στη περιοχή μας, με τον όρο ότι η παραγγελία σας θα πρέπει να είναι 100% εξοφλημένη. Τα μεταφορικά βαρύνουν τον παραλήπτη.


Ποιός είναι ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας μου;

Για αποστολές εντός Ελλάδος ο χρόνος είναι συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία που είναι ετοιμαπαράδοτα τα προϊόντα σας. Σε περίπτωση ειδικής παραγγελίας, συννενοούμαστε με την εκάστοτε εταιρεία ή με το δημιουργικό μας τμήμα και σας ενημερώνουμε για τον ακριβή χρόνος αποστολής & παράδοσης.



Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου;

Είναι χαρά μας να σας εξυπηρετούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Καλώντας μας στο νούμερο 28410 31555 εντός του ωραρίου λειτουργίας του καταστήματος, μπορείτε να δώσετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας.


Τροποποίηση παραγγελιών: 

Υπάρχει η δυνατότητα τροποποίησης παραγγελίας μέχρι και 25 ημέρες πριν την συμφωνημένη ημέρα παράδοσης, χωρίς οικονομική επιβάρυνση του πελάτη. 


Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ εκτέλεση της παραγγελίας του, τότε μπορεί να μας ενημερώσει ΚΑΙ τηλεφωνικά. Το κόστος των μεταφορικών βαρύνει σε κάθε περίπτωση τον αγοραστή.



Πως ενημερώνομαι για την διαθεσιμότητα των προϊόντων;

Το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων μας είναι άμεσα διαθέσιμο και διαρκώς προσπαθούμε να ελαχιστοποιούμε περιοδικές ελλείψεις. Με την αποστολή της παραγγελίας σας λαμβάνετε εντός 24 ωρών e-mail που σας ενημερώνει με ακρίβεια για την διαθεσιμότητα των προϊόντων που παραγγείλατε. Επίσης μπορείτε με την φόρμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να μας στείλετε τους κωδικούς των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν και εντός 24 ωρών θα λάβετε ενημέρωση για την διαθεσιμότητά τους. Επιπλέον είμαστε στην διάθεσή σας καθημερινά εντός ωραρίου λειτουργίας για σας βοηθήσουμε σε οποιαδήποτε απορία σας. Σε κάθε περίπτωση όμως και για την δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση σας προτείνουμε να φροντίζετε έγκαιρα για την παραγγελία σας.


ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ (out-of-stock)

Ενημερώνουμε το κατάστημά μας σε συνεχή βάση, όμως διατηρούμε το δικαίωμα να έχουμε στο e-shοp κάποιο είδος που έχει εξαντληθεί διότι οι ελλείψεις είναι παροδικές. Σε περίπτωση που έχουμε παραγγελία σε είδος out-of-stock ενημερώνουμε άμεσα τον πελάτη για τυχόν τροποποίηση της παραγγελίας, ή ακύρωση ή για τη νέα ημερομηνία παράδοσης αν το επιθυμεί.


Ποιος είναι ο χρόνος προετοιμασίας της παραγγελίας μου (αν το είδος δεν είναι ετοιμοπαράδοτο);

(δεν συμπεριλαμβάνεται ο χρόνος αποστολής-παραλαβής)

Προσκλητήρια: από 10 έως 15 εργάσιμες ημέρες (ανάλογα με την εταιρία που θα επιλέξετε) από την ημερομηνία της γραπτής έγκρισης σας ότι η μακέτα είναι σωστή. Τα προσκλητήρια παραδίδονται ανοικτά, σε ανάπτυγμα (όπου αυτό ισχύει) προς διαμόρφωση από τον πελάτη και χωρίς κορδέλες, οι οποίες είναι προαιρετικές και χρεώνονται επιπλέον.

• Μπομπονιέρες: ανάλογα το σχέδιο και το φόρτο εργασίας ανά περίοδο, κατ' ελάχιστον 20 ημέρες. Για τα χειροποίητα σχέδια χρειάζεται πολύ περισσότερος χρόνος. Σε αυτές τις περιπτώσεις επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε.

Ρούχα & παπούτσια: από 5 έως και 25 εργάσιμες ημέρες (ανάλογα την εταιρία και το φόρτο εργασίας).

Λαμπάδες γάμου/βάπτισης: από 10 έως 15 εργάσιμες ημέρες.

Ξύλινα κουτιά βάπτισης και άλλα: από 10 έως 15 εργάσιμες ημέρες


Πως επικοινωνώ μαζί σας σχετικά με την μακέτα του προσκλητηρίου μου;

Μπορείτε να μας στέλνετε τις διορθώσεις, αλλαγές και εγκρίσεις της μακέτας του προσκλητηρίου σας στο info@athenacreations.gr  


Πόσα κουφέτα συμπεριλαμβάνονται στις τιμές των μπομπονιέρων γάμου και βάπτισης;

Στις μπομπονιέρες γάμου η τιμή των προϊόντων όπως αναφέρονται στην ιστοσελίδα περιλαμβάνει κουφέτα αμυγδάλου και στις μπομπονιέρες βάπτισης 5 κουφέτα σοκολάτας crispy (εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά στις λεπτομέρειες του κάθε προϊόντος- διαβάστε προσεκτικά την κάθε περιγραφή προϊόντος).


Τι πρέπει να προσέχω σχετικά με τα κουφέτα;

Τα κουφέτα έχουν ημερομηνία λήξης από 9 έως 12 μήνες. Διατηρούνται σε δροσερό περιβάλλον χωρίς υγρασία με θερμοκρασίες μέχρι 25 βαθμούς Κελσίου. Δεν τοποθετούνται στο ψυγείο και η παραμονή τους σε υγρό περιβάλλον ή σε υψηλές θερμοκρασίες για μεγάλο χρονικό διάστημα οδηγεί στην αλλοίωση τους ανεξάρτητα με την ημερομηνία λήξης τους. Τα κουφέτα που περιέχουν σοκολάτα είναι πιο ευπαθή σε σχέση με τα αμυγδάλου στις θερμοκρασιακές μεταβολές. Όταν το κουφέτο μετακινηθεί από κρύο σε ζεστό χώρο ή ανάποδα, με μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας υπάρχει κίνδυνος λόγω της συστολής διαστολής της σοκολάτας να εμφανίσει ρωγμές στην εξωτερική επιφάνειά του.

Η μεταφορά των κουφέτων σε χρονικές περιόδους όπου η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι έως 25 βαθμούς γίνεται χωρίς κίνδυνο. Για περιόδους με μεγαλύτερες θερμοκρασίες τα κουφέτα αποστέλλονται με ευθύνη του πελάτη. Σε τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να επιλέγεται ο συντομότερος χρονικά τρόπος αποστολής και να προτιμούνται τα κουφέτα αμυγδάλου έναντι αυτών με σοκολάτα.


Θα παραλάβω επιβεβαίωση της παραγγελίας μου;

Θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης αμέσως μόλις στείλετε την παραγγελία σας. Παρακαλούμε μελετήστε προσεκτικά όλα τα δεδομένα της παραγγελίας σας και επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στην περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή. Το e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει.


Θα λάβω επιβεβαίωση για την αποστολή της παραγγελίας μου;

Αμέσως μόλις φύγει η παραγγελία σας από εμάς, θα σας σταλεί ενημερωτικό e-mail στην διεύθυνση που μας έχετε δώσει που θα σας ενημερώνει για τον αριθμό φορτωτικής με τον οποίο μπορείτε να την αναζητήσετε το δέμα σας στην αντίστοιχη μεταφορική εταιρεία/courier.


Τηλεφωνο Επικοινωνιας

28410 31555

Email

[email protected]

Διευθυνση

Ελευθερίου Βενιζέλου 38 ,
Νεάπολη Κρήτης
72400